Saturday 31 May 2008

TERAPII COMPLEMENTARE


Drumul pacii si iubirii, prin transformarea interioara !


De citeva zile se da o lupta puternica in sufletul meu!
Vreau sa-mi ajut semenii, dar in acelasi timp vreau sa am energia necesara sa urc spre lumina, sa ma inalt spiritual.
Plec de la cabinet de multe ori, incarcata cu starile pacientilor mei, simt cimpul meu ca o greutate in spate, cu energii neluminoase.
Am observat ca omul vine la terapie, il imbraci in lumina, el pleaca fericit si nu schimba nimic in felul de a gindi si de a fi.
Data viitoare vine incarcat la fel de ginduri neluminoase si resentimente.
Vazind aceasta ma gindeam in sinea mea sa renunt la terapii si sa lucrez mai mult cu mine.
In inima mea ma intrebam daca gresesc, caci am primit UN DAR, de A CURGE LUMINA
PRIN MIINILE MELE, sa-mi ajut semenii si eu sa renunt sa-l ofer.
O rugam pe Maica Sfinta sa ma indrume, sa nu se supere pe mine ca renunt la terapii, dar simt in sufletul meu ca nu sint impacata daca omul nu schimba nimic in interiorul lui.
Lumina ce i-o ofer il ajuta, dar daca nu schimba modul de existenta si gindire, peste un timp revine, cu aceleasi probleme, eu ma incarc iar cu energii neluminoase si din nou lucreaza Nico cu tine....
Il strigam pe Dumnezeu ,din tot sufletul meu.
Doamne, te rog ajuta-ma!
vreau sa-mi ajut semenii,dar nu curatind in exteriorul lor, ajuta-ma sa-i indrept spre Lumina.!
Am anulat terapiile si am simtit sa stau in energia mea, sa stau cu mine.
Sufletul meu era trist, suferea dupa Cintecul inaltator al Pasarii Maiastre, pe care il aud in stari vibrationale inalte, in pace si bucurie interioara.
De citeva zile imi lipsea. O chemam la mine sa-i aud cintecul, ea cinta desigur , dar eu trebuia sa ma inalt sa-i aud cintecul !

Azi, am stat in mijlocul naturii,m-am plimbat desculta si am vorbit cu Ingerii Mamei Divine, si am cerut ajutor Universului, sa iau decizia inteleapta.
Seara , acasa m-am adresat Sinelui Meu intr-o rugaciune tacuta, am cerut ghidare interioara .
Inainte de culcare mai rasfoiesc cite o carte aflata pe noptiera patului meu, si intind mina sa iau una din cartile lui Carlos Castaneda sa o recitesc, dar mina mea se duce spre alta carte draga sufletului meu, Evanghelia Eseniana .
Deschid cartea cu bucurie si ochii mei se indreapta spre un fragment, iar eu aud vocea Sinelui Meu, fii atenta este raspunsul la rugaciunea ta.!
Cu emotie citesc fragmentul si realizez ca prin cuvintele Domnului Isus,gasesc raspunsul la framintarile mele legate de terapii:
"Cind cineva sufera dureri si chinuri groaznice si va cere ajutor, spuneti-i sa se regenereze prin ajunare si rugaciune...... aratati-i botezul interior si exterior.....,spuneti-i ca intotdeauna sa manince la masa Maicii Pamintesti, fructele pomilor, plantele cimpurilor, laptele si mierea......
Ochii si urechile lor sint inchise din cauza necunoasterii si a placerilor trupesti, dar daca ajuneaza si se roaga se vor deschide si ei vor fi in sanatate si pace.

Am gasit raspuns la intrebarile mele, ca terapia care vine din exterior,este de fapt o ;spoiala" aduci lumina in exterior ,iar in interior nu se schimba nimic.
Omul trebuie sa fie in armonie cu toate corpurile sale, sa-i fie calauzite gindurile de Ingerul Intelepciunii, sentimentele purificate de Ingerul Iubirii, iar Ingerul Pacii il va calauzi catre Tronul Tatalui Ceresc.
Se recomanda rugaciunea:

"Tatal Nostru care esti in ceruri, trimite tuturor Fiilor oamenilor Ingerul Pacii, si trimite corpului nostru, Ingerul vietii, pentru a salaslui in acesta pentru totdeauna."

Apoi omul va fi sanatos, va cauta pacea cu propriile ginduri si sentimente care il conduc la Imparatiile Ceresti si Raiul va fi construit aici pe Pamint.

Va recomand tuturor sa cititi Evanghelia Eseniana, in care Domnul Isus ne explica felul prin care cele trei parti ale omului, corpul, inima si mintea, trebuie sa realizeze pacea pentru
a se implini ca Fiu a Lui Dumnezeu,
prin devenirea de


" FIU AL LUMINII !"

Multumesc Sinelui Meu, pentru raspunsul dat,Multumesc Domnului Isus pentru aceasta evanghelie menita sa aduca LUMINA in vietile noastre .
,iar voua tuturor va doresc sa va gasiti raspunsul la framintarile voastre si sa urcati in propriul ritm spre LUMINA !

Pace si iubire !

Nicoleta Pasat

Reprezentanta CASEI DE LUMINA MARIA (A MAICII SFINTE )
Sibiu, Romania.
Contact:
PASAT NICOLETA : hathori_terapii@yahoo.com


***********************************************************************

No comments: